Naar inhoud

Winkelwagen

Je winkelwagen is leeg

Retouren & Ruilen

Retourbeleid

Retouren en ruilingen worden geaccepteerd binnen 30 kalenderdagen na ontvangst van je bestelling. Items moeten worden teruggestuurd in originele staat en zonder gebruikte verzendlabels.

Om je retour of ruiling te starten, dien je je verzoek in via ons officiële Retour- & Ruilportaal.

Moet ik betalen voor de retour?
Op dit moment bieden we geen gratis retouren aan.

Geweigerde, Niet Afgehaalde & Retour Afzender Pakketten

Wanneer een pakket geweigerd wordt bij levering, niet wordt opgehaald bij een afhaalpunt of door de vervoerder als Retour Afzender wordt verwerkt, gaat het terug via het netwerk van de vervoerder. Dit garandeert niet dat het pakket ons magazijn bereikt.

Terugbetalingen of ruilingen kunnen alleen worden verwerkt zodra het item fysiek is ontvangen en geregistreerd in ons magazijn. Als het pakket ons niet bereikt, kunnen we geen terugbetaling of ruiling uitvoeren.

Retouren van buiten de EU

Als je retourneert vanuit een land buiten de Europese Unie, moet de zending worden verstuurd met DDP (Delivered Duty Paid). Retouren zonder DDP kunnen worden tegengehouden, geweigerd of teruggestuurd door de douane, en kunnen ons magazijn mogelijk nooit bereiken.

Retouren die ons niet bereiken door ontbrekende DDP, onbetaalde invoerrechten of douaneweigering kunnen niet worden terugbetaald of geruild. De klant is volledig verantwoordelijk voor het correct verzenden van de retour.

Ik heb mijn terugbetaling niet ontvangen

Afhankelijk van de vervoerder en het land vanwaar je retourneert, kan het tot 3–4 werkdagen duren voordat je retour is afgeleverd en verwerkt (exclusief weekenden en feestdagen).

Wanneer je retour is verwerkt, ontvang je een e-mail ter bevestiging van je terugbetaling. Het kan nog eens 5 werkdagen duren voordat het bedrag zichtbaar is op je betaalmethode.

Hulp nodig?
Neem contact met ons op via info@outlaws.amsterdam.